Kara HR

Missie en Visie

Visie

Kara betekent scheppen, creëren. Kara HR wil vanuit haar capaciteiten en opgebouwde kennis, de perfecte match maken tussen de vraag van de ondernemingen en het aanbod van creatieve werknemers. Zij wenst de zoektocht te begeleiden van deze werknemers naar een fijne job in de “ideale” omgeving.

Missie

Samen met de klant worden de vereisten bepaald en vastgelegd aan de hand van een functie beschrijving. Taken, verantwoordelijkheden, bevoegdheden en de inkadering binnen de organisatie worden geanalyseerd. Dit gebeurt via een palet aan criteria (technische competenties, biografische criteria, gedragcompetenties, motivatie, passend in de cultuur etc…) die met de organisatie besproken wordt.

Kara HR, streeft ernaar de beste match te zoeken. Hierbij worden de professionaliteit, integriteit, motivatie, ondernemingszin, creativiteit en resultaatgerichtheid van de kandidaten grondig gescreend.

 

Waarden

Kara-HR hecht veel belang aan creativiteit. Creativiteit is de motor achter verandermanagement. Creativiteit geeft als resultaat het voortdurend aanpassen aan de steeds wijzigende omstandigheden en het blijvend streven naar meer efficiëntie.

Wij stellen een duurzame win-win-relatie voorop. Wij zoeken voor de werkgevers een bekwame, loyale, flexibele en creatieve werknemer, wij zoeken voor de kandidaat een job waarin hij of zij gemotiveerd aan de slag kan, resultaten kan boeken, kan ondernemen en zich kan ontplooien.

Verder hecht Kara HR binnen haar activiteiten, groot belang aan discretie, beroepsethiek en respect.